Główne menu

Sąd: Ryszard Poradowski i Jerzy Romański muszą przeprosić Grażynę Gałkiewicz

Sąd nie miał wątpliwości. Ryszard Poradowski i Jerzy Romański napisali nieprawdę o Grażynie Gałkiewicz i naruszyli jej dobra osobiste. Będą musieli opublikować przeprosiny w „Gazecie Rzgowskiej” i „Expressie Ilustrowanym”. To już kolejna sprawa sądowa przeciwko Jerzemu Romańskiemu, którą wygrała Grażyna Gałkiewicz.

W wyniku postępowania, które w trybie wyborczym odbyło się w dniach 28.10 i 3.11.2014 przed Sądem Okręgowym w Łodzi p. Ryszard Poradowski, redaktor „Gazety Rzgowskiej” i Jerzy Romański, autor artykułu „Przedwyborcza nerwówka” opublikowanego w „Gazecie Rzgowskiej” nr 9 (56) z września 2014, muszą przeprosić Grażynę Gałkiewicz za nieprawdziwe informacje w nim przedstawione.

Wcześniej Jerzy Romański przegrał już dwie sprawy z Grażyną Gałkiewicz – w grudniu 2013 i wrześniu 2014. Za każdym razem sąd nakazywał Jerzemu Romańskiemu opublikowanie przeprosin dla Grażyny Gałkiewicz w mediach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

© Grażyna Gałkiewicz. Wszystkie prawa zastrzeżone.